سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ استیکر روی ماشین

استیکر چیست؟

استیکر ‌ابزاری است که به‌عنوان بازاریابی برای تبلیغات مورداستفاده قرار می‌گیرد. استیکر ها کاربردهای زیادی مثل شناسایی محصول، نام برچسب، تبلیغات، هشدارها و …دارند. آن‌ها معمولاً به یک ظرف یا ماشین متصل می‌شوند که اطلاعات مربوط به محصول، آدرس، اسم محصول و غیره را بر روی برچسب چاپ می‌کنند.

این برچسب‌ها از مواد مختلفی مانند یک تیکه کاغذ، پلیمر، پارچه، فلز و یا از مواد دیگر ساخته می‌شود. امروزه قشر جوان از استیکر روی سپر ماشین نیز استفاده می‌کنند.

 

"<yoastmark

 

برای مطالعه بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ صنعتی روی لینک کلیک کنید.

چاپ استیکر

در اشکال بیضی، مربع، بادبادک شکل، سه‌گوش، ستاره‌ای، مستطیل و … موجود است. هر یک از این برچسب‌ها با توجه به مدل، طرح و برچسب ساخته می‌شوند.

استیکرها را که گاهی به‌صورت نوشته است بر روی هرجایی که بخواهید می‌توانید بچسبانید. حتی روی ظروف، قابل‌چاپ شدن هستند. همچنین ممکن است به‌صورت یک تصویر یا علامت یک شرکت، عبارت و یا فقط یک جمله باشد و یک مفهوم کلی را برساند.

چاپ استیکر روی ماشین

یکی از تبلیغاتی که می‌تواند در درآمدزایی بیشتر به مردم کمک کند، چاپ استیکر روی ماشین است که در میان بزرگسالان همانند جوانان محبوب شده است. ازآنجایی‌که برچسب‌ها آن‌قدر ارزان هستند که در یک مقیاس بزرگ تولید ‌شوند، شرکت‌ها یک برچسب رایگان به‌عنوان تبلیغات بیشتر به مشتریان خود هدیه می‌دهند و مشتریان هرکجا که آرم را ببینند یاد آن شرکت می‌افتند.

 

"<yoastmark

قیمت چاپ استیکر روی ماشین

در صنعت چاپ قیمت چاپ استیکر روی ماشین از ارزان‌ترین قیمت برخوردار است. اگر به دنبال برچسب کاغذی باکیفیت برای تبلیغات خود هستید، می‌توانید از چاپ استیکر استفاده کنید که قابل‌مقایسه با چاپ‌های دیگر نیست و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد. قیمت چاپ استیکر با توجه به‌اندازه، شکل، رنگ و … با یکدیگر تفاوت دارد.

مزایای چاپ استیکر روی ماشین

  • یکی از بهترین راه‌های تبلیغات بدون محدودیت تعداد است.
  • با پرداخت هزینه‌ی کم در مدت‌زمان کوتاه می‌توانید بیشترین درآمد را کسب کنید.
  • در هر شکل و رنگی که می‌خواهید می‌توانید آن را چاپ کنید.

انواع چاپ استیکر روی ماشین

استیکرهای ماشین  ازنظر جنس به دودسته مات و براق تقسیم می‌شود که هر یک برای انجام تبلیغات کاری مورداستفاده قرار می‌گیرد.

استیکر شیری هم دو نوع دارد که بیشترین استفاده مربوط به همین نوع استیکر است و در بازار از استیکر سفید استفاده می‌کنند.

استیکر شفاف ترانسپارنت هم دو نوع دارد که در بازار به‌صورت چسب‌دار موجود می‌باشد. اگر این استیکر را انتخاب می‌کنید، اول یک نمونه را امتحان کنید و بعد آن را به‌صورت کامل چاپ کنید.

یک نوع چاپ استیکر بانام لانه‌زنبوری هم وجود دارد که بیشتر به‌عنوان تابلوهای راهنمایی و رانندگی معابر مورداستفاده قرار می‌گیرد و مانند تابلوهای بزرگراه شبرنگ است که این نوع را به‌عنوان چاپ استیکر استفاده نمی‌کنند.

 

"<yoastmark

محل نصب استیکر

استیکر بیشتر در مکان‌هایی که رفت‌وآمد در آنجا بسیار زیاد است، نصب می‌شود و محل نصب آن‌ها بسیار مهم است؛ زیرا رفت‌وآمد زیاد مخاطبین نقش بسیار مهمی در تبلیغات و معرفی کالا دارد.

جنس چاپ استیکر باید مانند pvc ضد آب باشد که این امر باعث می‌شود نصب این نوع استیکرها در هر مکانی بدون هیچ محدودیتی انجام شود. استفاده از جنس باکیفیت اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های استیکر نصب آسان است که نیاز به تجهیزات زیادی ندارد.

نصب استیکر

نصب استیکر در هر مکانی امکان‌پذیر است و به دلیل راحتی نصب، اغلب برای تبلیغات از چاپ و نصب استیکر استفاده می‌کنند. برای نصب استیکر باید دقت زیادی داشته باشید. به‌این‌علت که در برچسب‌ها از چسب بسیار قوی استفاده می‌شود و محل نصب باید تمیز و صاف باشد تا هیچ‌گونه حبابی در زیر اثر چاپی قرار نگیرد. در صورت وجود حباب زیر چاپ باید با کارتک، حباب را حذف کرد.

 

"<yoastmark

انواع استیکر

استیکرها انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: استیکر شیشه‌ای، استیکر زمینه سفید، استیکرهای رنگی، استیکر شبرنگی که هر یک درجاهای مختلفی استفاده می‌شوند و هر یک  کارایی خاصی باقیمت‌های متفاوت دارند.

شیشه‌ای: نوعی از استیکر است که به‌صورت بی‌رنگ یا ترانسپرنت می‌باشد. این نوع معمولاً برای نصب روی شیشه‌ها یا جاهایی که می‌خواهند رنگ پشت زمینه دیده شود، استفاده می‌کنند.

حتماً قبل از چاپ در تعداد بالا، یک نمونه آن را امتحان کرده سپس اقدام به چاپ تعداد دلخواه نمایید.

زمینه سفید: نوعی از استیکر که زمینه سفید یا اصطلاحاً شیری‌رنگ می‌باشد. این نوع از استیکر برای انواع مختلف چاپ استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال برای چاپ روی ماشین‌های پخش، چاپ اتوبوس، اسکانیا و یا چاپ بر روی یخچال‌های صنعتی از این نوع استیکر استفاده می‌شود. استیکر سفید بیشترین کاربرد را در بین سایر استیکرها دارد.

رنگی: همان‌طور که از اسمش پیداست، یکی دیگر از انواع استیکر است که به‌صورت رنگی موجود می‌باشد. به این نوع از استیکرها، روز رنگ هم میگویند. این نوع از استیکر در رنگ‌بندی‌های متفاوتی وجود دارد که بسته به جنس، شرکت یا کشور تولیدکننده از 3 سال تا 7 سال دوام رنگی دارند.

شبرنگی: این نوع از استیکر به‌صورت شبرنگ می‌باشد. به این معنی که بعد از چاپ و نصب بر روی ماشین به‌صورت شبرنگ در تاریکی بازتاب نور دارد. البته نوع دیگری از این استیکر شبرنگی که قابلیت چاپ ندارد و به‌صورت لانه‌زنبوری می‌باشد، جهت تابلوهای راهنمایی و رانندگی و همچنین برای پشت کامیون‌ها استفاده می‌شود.

 

"<yoastmark

وسایل موردنیاز در چاپ استیکر

وسایل موردنیاز در چاپ استیکر متفاوت است؛ زیرا دستگاه‌های چاپ با یکدیگر فرق دارند و هر یک برای مدل‌های مختلف  چاپ کارایی دارند.کارایی هر یک به نوع چاپ و مواد آن بستگی  دارد.

به‌طور مثال برای چاپ استیکر بر روی وسایل نقلیه و یا دیوارهای باز باید از مواد باکیفیت بالا و ضد آب استفاده شود و نوع جوهر هم تأثیر زیادی در ماندگاری آن دارد. این نوع استیکر ها در کامیون‌ها سه الی شش ماه، روی شیشه فروشگاه‌ها و یا پاساژها هشت الی دوازده ماه ماندگاری دارد.

برچسب سپر

برچسب سپر  را روی رنگ اتومبیل خود قرار ندهید. همچنین از چسباندن آن روی شیشه خودداری نمایید. شاید به شیشه آسیبی نرسانند، ولی مانع بینایی شما می‌شوند.